Shop More Submit  Join Login
×

:iconartcanbeamazing: More from Artcanbeamazing


More from deviantART



Details

Submitted on
August 14
Link
Thumb

Stats

Views
148 (1 today)
Favourites
2 (who?)
Comments
10
×
Ed: Al wheres Time
Al: I don't know Ed
Ed: I bet the homunculus have something to do with this
Envy: no we don't pipsqueak
Ed: don't call me pipsqueak
Mustang: Envy!! I'll burn you to a crisp if you have hurt Time
Me: *spills a bucket of water over Mustangs head* , there will be none of that
Greed: There you are toots
Me: Greed why do you keep calling me that
Greed: no reason
Envy: why did you make us come here
Me: to play a game palm tree
Envy: I told you not to call me that
Me: and? Do you think I care
Envy: *charges right at me*
Me: *dodges him and kicks him in the balls*
All the guys in the room: ouch!!
Me: anyone else wanna fuck with me
Everyone: nope
Me: good
Mustang: what is this game Time
Me: Truth or Dare
Envy: *recovers from being kicked in the balls* I love that game
Me: you won't when I'm done with you
Lust: she has a point she can be a crazy bitch at times
Envy: and that's what I like about her because when she's a crazy bitch she's an evil one
Ed: oh no!!
Al: what
Ed: we are screwed
Me: and now for the dares
Wrath-let me rule for a day
Ed-drink milk
Al-no cats/kittens for you
Mustang-kiss Riza
Riza- tell Mustang how you feel
Greed- you can't take any money
Envy- your safe for now
Gluttony-you can't eat people
Lust-you are also safe
Me: that's all I have for now
Wrath: why should I let you rule for a day
Me: because it will be homunculus day
Wrath: fine
Me: yay!, Ed~
Ed: *drinks the milk* ewwww!! That's disgusting
Al: *sits in a room with no windows* (Al doesn't have his armour in this story)
Riza: Colonel I love you
Mustang: *kisses Riza*
Me: this is actually making me suffer
Greed: fine I won't take any money
Envy: YaY! I'm safe
Gluttony: b-b-but
Me: no buts
Lust: that was pretty cruel of you
Me: I don't give two shits Lust
Lust: well whatever

Me: well that's all for this chapter send in some dares and truths
Disclaimer: I don't own FMA
  • Mood: Joy
  • Listening to: Hips don't lie-by Shakira
  • Reading: Fma manga
  • Watching: Fma
  • Playing: Impossible test 2
  • Eating: Food
  • Drinking: Water
Add a Comment:
 
:icon1000meredith:
1000meredith Featured By Owner Aug 18, 2014  Student General Artist
OOOOOOOOOH !!!!! what people are there??? cause i wanna T/D people but only if theyre there!!!!
Reply
:iconartcanbeamazing:
Artcanbeamazing Featured By Owner Aug 18, 2014  Student Artist
All of them
Reply
:icon1000meredith:
1000meredith Featured By Owner Aug 23, 2014  Student General Artist
YAY!!!!! im gonna find my dares XD
Reply
:iconartcanbeamazing:
Artcanbeamazing Featured By Owner Aug 31, 2014  Student Artist
Cool
Reply
:icon1000meredith:
1000meredith Featured By Owner Sep 1, 2014  Student General Artist
some will be mean
 (sorry) for Anyone: when Ed's sleeping, cut his hair, and wright on his forehead "I'm short" and when he wakes up/ notices blame Roy
 for anyone: dress Ed up as a girl, complete with makeup
 Riza: Dare: (sorry don't kill me) marry Roy... in a MINI SKIRT
lust: kiss gluttony
 Havoc: Kiss a DAMN train dude
Roy: (laughs to self) Divorce Riza (saved you)
Roy: Eat some fruit punch Kool-Aid mix, then some tea mix
do you think I'm crazy?
Reply
:iconartcanbeamazing:
Artcanbeamazing Featured By Owner Sep 1, 2014  Student Artist
Yay!! This shall be fun
Reply
:icon1000meredith:
1000meredith Featured By Owner Sep 3, 2014  Student General Artist
your welcome :D
Reply
:iconartcanbeamazing:
Artcanbeamazing Featured By Owner Sep 5, 2014  Student Artist
Lol
Reply
:iconkunoichi-of-light:
Kunoichi-of-light Featured By Owner Aug 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hehe very nice
Reply
:iconartcanbeamazing:
Artcanbeamazing Featured By Owner Aug 15, 2014  Student Artist
:D Hehehehehe
Reply
Add a Comment: